1acemi-annne11_ Merhaba Hanımlar 38+5 deyim bugün kontrolüm vardı doktorum çatı muayenesi yapmadı bebeğin suyu güzel dedi nst de iyi çıktı 10 gün sonra gel açıklık var mı diye bakalım dedi bu normal bir şey mi