Fatossc hamilelik ilk randevumda 7 +3 te (ilk kızımıda aynı doktorda dogurdum) tahmini tarih 6 ocak görünüyor dedi bende 1 ocak istiyorum dedim bebek beklerse ben beklerim dedi yani aksi ni durum cıkmazsa ilk aydan beri tarihim belli 1 ocak. Hatta doktora sizide resmi tatilde calıstırcaz dedim 3 kişi daha 1 ocagı secti ben artık sabahtan baslarım dedi suan 33+1 iz