Ftskty Kızlar yarın sezeryan oluyorum 2. defa çok korkuyorum. Yarın doğuma girecek olanlar sohbet edelim biraz..😏
Seyma-nur_ergn Ftskty ben korkudan ağlıyorum 23 haftalık olmama rağmen şimdiden başladı korku doğumdan sonra lütfen bilgi ver nasıl geçtiğini bide özel hastanedemi yoksa devlettemi doğum yapcaksin
nehirlefou Ftskty benimde iki gündür kanlı lekelenmem geliyor nişan sancı sıklıklarım da arttı 41. Haftada hastane yatırıyor devlette yatışım olacak bende 41 e girdim inşallah yatırırlar
Ftskty nehirlefou yazınızı tam okuyamamışım özelde yapacağım. İlk doğumumda olan doktor olacak ama hastane farklı ondan da tedirginim biraz
Ftskty Seyma-nur_ergn yazınızı tam okuyamamışım özelde yapacağım. İlk doğumumda olan doktor olacak ama hastane farklı ondan da tedirginim biraz