Şuan 8+1 deyiz 6. Haftaya girmemle bulantılar başladı,Bana da prilam verdi hatta iki tane birden iç dedi bende çok ilaç kullanma taraftarı değilim açıkçası sadece sabahları aç karnına 1 tane içiyorum kendime iyi gelen bir yöntem buldum o da şöyle ilacı içtikten 10-15 dk sonra 1 tane bütün muz yiyorum onu yedikten 10 dk sonra midem rahatlamaya başlıyor hem ilacın hem muzun etkisiyle , sabah bulantımı böyle savuşturuyorum, benim birde gece yatma zamanı çok bulantım oluyor aslında hep var bulantı ama bir sabah nir se gece coşuyor ☺️ gece için çözümünde salatalık salatalığı ikiye kesip az biraz tuz ekiyorum üstüne öyle yiyorum ve çok rahatlatıyor.