RM0 Kızlar merhabalar detaylı ultrasonda kafa küçüklüğü yaşayan varmı bebeğin kafası küçük dedi ayına göre ?
Zulalg RM0 benimkininde öyleydi bu ay toparlamış Sorun edilecek bir şey değil o derece küçüklük yok dendi
RM0 Zulalg ya inşallah öyledir insanın işte aklına takılıyor konu bebeğimiz olunca rabbim sağlıklıda kucağımıza almayo nasip etsin
RM0 cennettemel canım onu söylemiyorlar zaten 21. Haftadayım kafası küçük diyor öyle uyumlu uyumsuz demiyor zaten dese kafaya takıp takmayacak bişy olduğunu anlıycam
cennettemel RM0 benim mesela kafasi iki hafta geriden geliyor diyorlardı yani iki hafta kucukmus o yuzden sordum
Hg-ygthmz- Benimkine de büyük dedi doktor bende korkuyorum göze çarpacak kadar bı büyüklük mu olur korkuyorum doktor sadece biraz büyük dedi sağlık olarak çok şükür iyi zor bı dogumumum mu olacak acaba
RM0 Ece5454 beneğim doğdu 2 aylık ve hiç bir sorun yaşamadım rabbime güven ve kafana takma asla ama asla anne karnında denen şeye inanmıycam bundan sonra gayet sağlıklı ve hiç bir şeyi yok
Sadeceanne2 Verdikleri kağıtta kafa çapı BPD yazar orada kaç haftalığa denk yazıyor benim minnoşumun da 1 hafta küçük ama. Hiç sıkıntı değil dedi doktorumda Perinatoloji doktorumda