Yagmur75 Kızlar dün çantamı hazırladım doğum çantamı sizler neler koydunuz eksiğim olursa tamamlarım artık 3 tane yenidoğan set koydum 3 tane battaniye koydum 3 tane ayritten uzun kolu Zıbın koydum sarılık olur tülbent koydum 6 tane ağız mendili koydum ıslak mendil koydum 10 tane bebek bezi koydum kendime 3 tane takım pijama takımı koydum ne olur olmaz diye iç çamaşırı bu şekilde koyum sizler ne koydunuz acaba 👼🏻☺️
Zulalg Yagmur75 lohusa pedi, süt sağma, biberon, size terlik, bebeğe biraz daha bez, ıslak mendil, pişik kremi, göğüs merhemi, emzirme sütyeni, hırka size
Goncagul_7106 BEBEK İÇİN Havlu Islak mendil Agız mendili 2 adet battaniye 4 adet pijama takımı Yedek eldıven atlet Bebek bezi Pudra Yalancı emzik Biberon her ihtimale karşı KENDİM İÇİN 3 adet takım Terlık Havlu Ped Hasta bezi yedek Kişisel bakım ürünleri Kirliler için burç koydum 1 adet 4 iç çamaşırı Emzirme südyeni Çorap gögüs pedi Göğüs kremi Ben fazla fazla koydum galiba ama eksik olacağına fazla olsun diye düşünüyorum