Hanımlar benim adet düzenim biraz skntılı ama bu ay 8 gün gecikti normalde bu kadar gecikme olmaz biraz skntılarım var stres var ama önceden de stres yaptığımda en fazla 5 gün gecikirdi ama bu sefer göğüs ağrısı ve kasıkta ağrı oluyo bu hafta pazartesi günü ultrasona gittim doktor temiz dedi bişey yok dedi hamile olsam çıkmaz mı ultrasonda bileniniz var mı