Kızlar 38 haftalık olduk bugün ama 2 haftadır alt tarafım felaket açıyor, yürürken yatarken herzaman acı var, şuan da 4,7,3 dakika bi kasıklarıma ağrı giriyor 15 20 Saniye sürüyor, Dördüncü gebeliğim🤭eşimde işde daha gelmedi en korktuğum şey evde yada arabada doğurmak 😂inşallah bende buraya doğurdum yazarım🤲