Semolinko Kizlar 17+4 haftalık hamileyim oğlum 3,5 yaş 17 kilo hala sallanarak uyuyor 🙁 doktor kasılmalar olduğunu ve Progestan baslamami söyledi acaba bacağımda salladigim içinde bu kasılmalar oluyor
Sosisligunlerr Semolinko bendede sürekli sancılar oluyor belkide kasılmadır bilemiyorum 14 haftalığım bende oğlum 21 aylık ve ayakta sallıyorum çünkü uyumuyor ne yaparsam bende acaba saklamadan mı die düşünüyorum. Bende şurada bekleyim cevaplari. Allahım yardımcımız olsun inşallah doğuma kalmadan biter bu sallama işi 🥴🥰
Zeynepturkman Semolinko bende 28 haftalık hamileğim 30 aylık oğlum öğlen uykularında sallıyorım zor bela .sallamakla alakalı değildir bence ilk gebeliğimde sertleşme ve kasılma benimde oluyodu .bundada var her sordugumda drlar normal bebek yer açıyo vs dediler
Ladybird06 Semolinko alakası var mıdır bilmiyorum ama hamile olmasanız bile oğlunuz sallanmak için büyük bence, hele ki şu durumda bebek doğmadan bir an önce sallanmayı bıraktırmanız gerekiyor.
Semolinko Yoncaasakin karnimda sertlik oluyo birber bire elimle elledigimde hissediyorum zaten doktora anlattım oda ultrason ile baktı kasılma oluyo dedi
Yoncaasakin Semolinko aynı sertlik bende de oluyo doktora anlattım baktı etti bi sıkıntı yok dedi ama kasılma olayından korkuyorum ilk oğlumda da çok vardı o yüzden erken doğum riskim vardı ama onda 29 haftada başlamıştı bu oğlumda çok erken daha 17 haftalık
Semolinko Yoncaasakin doktor ultrason ile kasılmalar bunlar dedi gösterdi bende şaşırdım kasılmarin ultrason ile gözüktüğünu bilmiyorum ama ben karnimda o sertliği hissediyorum zaten progestan başladı bnc sizde doktorunuza danışip başlayın biz zararı yok diye biliyorum
Semolinko Zeynepturkman inşallah öyledir benimki beni baya korkuttu bana yerinden kalkma hep uzan bile dedi 🙁
Semolinko Ladybird06 bende bu.durumdan memnun deyilim ama maalesef ne yaptıysam olmadı bırakmıyo saat 4 e kadar duruyo bacağıma alıp salladigim an uyuya kalıyo
angel4545 Semolinko ay benimde durum aynı uyusuyo ben bide 8 aylık hamileyim sallatiyo uyumuyoda uyuşuyor resmen o an dogursam hissetmem bı kaç kez doguruyorum herhalde ddim hissizlikten çocuk tekme atiyo karnimda diğeri sallandiye çıldırmak allh yardimcimiz olsun
Nur321 Semolinko benimki de emerek uyuyor. 2 3 ay sonra memeden kessem diyorum şuan 14 aylık 16 aylık civarı olacak yani. Beni zorlu günler bekliyor. Bir yandan kesmeyeyim diyorum ama beni çok halsiz bırakıyor. 😪
Kahvetelvesii Semolinko 25 haftalık hamileyim. 2 yasinda kızım var bende kızımı ayağımda sallayarak uyutuyorum. Kasılma gibi bir problem yasamadım
Kukulikukuli12 Semolinko 36 haftanın içindeyim 26 aylık kzıım 14 kg falan. Bende ayagımda sallıyorum hala. Nst girmedim daha 21 kasımda randevum girsem cıkar mı bilmiyorum ama bir rahatsızlık hissetmedim şimdiye kadar 🙄🤷
Yoncaasakin Semolinko ilk oğlumda kasılmalar için çok ilaç kullandım pek fayda etmedi kasılmalara umarım sizde eder
Yoncaasakin Semolinko 37+3 de sezeryanla doğdu oğlum ama öncesinde iki defa falan ciğer geliştirici iğne de vurulmuştum