Dnmzzeda haftanız erkense bebek döner illa ki, yan duruşla normal doğum yapılmıyor bildiğim kadarıyla. Ama plasentanın önde olması normal, ilk oğlumda da plasenta öndeydi gayet de rahat doğum oldu, şuan ki hamileliğimde de plasenta anterior, bana doktor hiç doğurulmaz filan da demedi.