Cnuryasar Arkadaşlar 15+2 gebeyim bugün idrar verdim protein+ çıktı ne anlama geliyor negatif olmadı lazımmış lökositte 18 çıktı bunu yaşayan var mı çok tedirginim kontrolüm 10 gün sonra
tugcesakzci Cnuryasar protein kaçağınız var sanırım bence kontrolünüzü beklemeden sonuçlarınız göstermek için gidin. İdrarda protein kaçağı yaşanması gebelik zehirlenmesi belirtilerinden bir tanesidir. Gerçi haftanız küçük ama siz yine de ihmal etmeyin derim ben. Beklemeyin yani ne olur ne olmaz
Pamuk Cnuryasar Benimde idrarımda protein kaçağı var enfeksiyondan dedi bütün doktorlar. Yine de gösterin tansiyon falan olur Allah korusun.
Ankara-58 Cnuryasar benimde ilk gebelikte protein +1 yazıyordu doktorum +1 normal demişti gebelikte ama değer olarak sizinki nasıl bilemem doktorunuza en iyisi danisin