emelslmn Sedanurirken benim de aynı durum ama insüline başlatmadılar. Açlık 100 tokluk 140 sınır arada daha yüksek çıkabiliyor ama hiç insüline başlatma gereği duyulmadı bence yediklerinize dikkat edin yürüyüş yapın.
Sedanurirken emelslmn benim açlık 81 1. Saat 154 ikinci saat 157 çıkmıştı ikinci saat yüksek diye diyete başladık işte diyetlerde hiç 140 üzerini görmedim ben
emelslmn Melike_4949 bol yürüyüş yapın mutlaka. 2 gündür hastanedeyim erken doğum durumundan açlık 112 ye iyi dediler hep ölçerken.
Melike_4949 emelslmn havalardan pek yürüyüş yapmıyorum canım ultrasona göre 34 haftalik hamileyim benim düşmüyor maalesef hiç diğer öğünlerde normal
Nur5516 Sedanurirken bu değerlerin neresi yüksek ki sanki 180-200 gibi sonuç çıkmış 🤦🏻♀️diyetle gayet düzene girer bence doktorunuza danışın başlamayın hemen