petekceee Mcdbagcom dan alışveriş yapan var mı modelleri çok beğendim kaliteli duruyor en azından bir kere alıp uzun ömürlü kullanmak istiyorum alışveriş yapan memnun kalan var mı ? Hatta görsel koyarsanız elinizde varsa çok mutlu olurum
Opheliaxxx petekceee ben de aldım angel model. Bugün geldi. Çok kaliteli bayıldım. İçi de çok geniş. Videoda gördüğümün tıpatıp aynısı geldi. Tavsiye ederim
Aryemuss petekceee bende ordan aldım iç hacmi ve kumaş kalitesi çok iyi .. daha kullanmadım ama uzun ömürlü bişey olacağıni düşünüyorum
petekceee caglakorkmaz Ben de bu deri modeli var ya hani timsah derisi gibi olan onu çok beğendim onu almak istiyorum İsim olarak hangi model geçiyor bilmiyorum da çok şık gözüküyor yani