Nazan2323 Kızlar biz karar veremedik sizce hangisi Esma Alya Esma lina Esma buğlem Yada sadece esma Hangisi daha güzel
Glcn-61 Nazan2323 Esma daha iyi iki isim koyunca zaten ikinci isim kullanılmıyor genelde okulda orda burda yazarken de zorluk gereksiz
Blueberry0 Nazan2323 rica ederim lina ismi artık her bebekte var buğlem daha zarif duruyor esma’nın yanında ❤️😊
Youngmotherr Glcn-61 evet tek esma daha güzel benim oğlumun ismi Ahlas Berk ama herkes sadece Ahlası söylüyor
Enas2365 Nazan2323 Esma Lina bence. Esma çok eski isim. Bundan 15 yıl sonra ergenliğe girdiğinde Lina’yı kullanır modern durur.
Melos066 Nazan2323 Esma Lina ben kızımın ismini Lina koyucaktim babası Aybüke istiyordu ortak karar olarak Aysima koyucaz inşallah Lina benim aklımda kaldı 😂 Esma Lina çok hoş bence