Babyannesii Dün doktorum yasağımı kaldırdı riskli gebelik yaşıyordum evden hastaneye sadece gidebiliyordum ben.Allah nasip ederse normal doğum istiyorum dedim o zaman bol bol yürüyüş ördek hareketi öneriyorum yani ördek yürüyüşü öneriyorum dedi 36+4 bu hafta sadece yürüyüş ile başla dedi 37 hafta dan sonra sa ördek yürüyüşü yapalım dedi sizede tavsiye ederim ördek yürüyüşü yapın evde yerleri dizlerinize eğilerek silebilirsiniz sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olsun hepimize insAllah 🤲🏻🌸