Gull_baby Merhaba arkadaşlar 33+5 günlük hamileyim bebeğin kilosu 2250 gr acaba normal mi normal değilse neler tüketmem lazım ilk gebeliğim yardımcı olursanız sevinirim
Blueberry0 Gull_baby 31 de 2200dü benim. Yarın tam 33 haftalık olucam kontrolüm var bakalım kaç oldu🙂Her gün 1 muz yiyorum ben. Ceviz, kaşar,Yumurta,Kefir,Et,Balık 👍🏻👍🏻👍🏻
essbl Gull_baby bende bugün 33 haftalık oldum ve kontrolümüz vardı 2200 gram olmuş haftasına göre gelişiminin iyi olduğunu söyledi doktor 🙏🏻
Slc essbl ya şaka gibi ben 31 de gittim cnm özele gidiyorum bu arada 31+3 falandı 1800 gram söyle büyük böyle iri ddi 35 +1gittim 2800 yine aşırı büyük asla normal olmaz ddi 3 buçuk dogurcam sanrm e anlamıyoym ya bazı aneler daha iyi bakıyor masallh sizin doktorunuz ne dio kilo konusuna
Glcn-61 Slc 33+6 bugün gittim kontrole 2000 kilo dedi az mı bana az gibi geldi doktor yok normal dedi 🥹 bende anlamıyorum walla
Blueberry0 Gull_baby sadece muzla olmuyor maalesef😊mesela bende yumurta haşlama hiç sevmem tiksindim. omlet yapıyrm kaşarlı şekilde. Veya kaşarlı tost. Hergün 1 kefir içmek de hem sindirime yararlı hemde bebeğe kilo aldırıyor. Ceviz de en çok bebeğe yararlı hem gelişim hem kilo açısından. haftada bir kez de mutlaka et veya balık yiyorum..🙏🏻❤️
sekerinannesi_ Gull_baby Benim 34.haftada 2300 gramdı. Doktorum normal dedi. Sizinki de normaldir diye düşünüyorum🌸
Cerenimm Gull_baby canım normal bence. 34+5 te gittim hastaneye 2300 gr dı. Doktor haftasıyla uyumlu dedi. Herşey normalmiş. Ne ileri ne geri yani. Yinede hergün kefirimi içiyorum. Cevizimi yiyorum. Yoğurt tüketiyorum. Magnezyuma başladım şimdi. Dr. Bundan sonra kilo almamı istemiyor. Öyle herşeyide yiyemiyorum. Fakat kaşar peyniri muz tahin gibi şeyleri yemen gerekiyormuş bebeğin kilosu için
Slc Glcn-61 canım niye az olsun bence normldir ozeldeki dokor sezeryanla alıp geçmek için kilosu çok diyor normal doğum olursa 38 den sona ya kadar güzel kilo alır bebeğin ben şekerden yiyemiyorum
Glcn-61 Slc şeker bende de war diyet yapıyorum meyve tatlı herşey yasak ama son zamanlar dye düzene koydum ara sora yiyorum çokta takmıyorum artık
Slc Glcn-61 aynen bende takmyorm zaten ne zaman dusp yükseldiği blli değil canmz istio karnmz da doymuo bebiş büyüyo rabbim sağlıkla kucaklamk nasip etsin
Aleynagunal Gull_baby ben muz yiyordum kaşar peyniri yiyordum birde ama ikisine kestim artık muz artık kabız yapıyordu beni onun için kestim bide pazartesi günü 37 oluyorum ve 9 gün sonra doğumum var bebek 2750 gram kilosu iyi doğuma kadar 3 kiloyu bulur diye tahmin ediyorum