Ben hiç yenidoğan almadım ama 0-3 aylık 10 tulum 15 takım aldım takım giydirmek daha kolay oluyor ama içine tulum da giyer her gün üst değişiyor beş sızdırıyor kusuyor ben sürekli değiştiririm o yüzden fazla fazla aldım sürekli makine açmaya vaktim olmayabilir