Gul-A Kızlar 29. Haftamdayım ve göbek göğüs de kaşıntı var ne yapmalıyım doktora gittim bazı gebelerde olduğunu söyledi benimle aynı durumu yaşayan var mı ne gibi önlemler alıyorsunuz
Mavi3475 Gul-A Bende de vardı bütün vücudum kaşınırdı doğum yaptım geçti gebelikte oluyor ama kaşına göbeğini çatlak olur duş alınca göbeğine şampuan felan sürme kuru bırakıyor bu yüzden kaşıntı oluyor vazelin sür
tugcesakzci Gul-A ben çatlamaması ve nemli kalması için bebek yağı/ hindistan cevizi yağı ve mustelanın çatlak kremini kullanıyorum
Gul-A tugcesakzci teşekkür ederim bende çatlak yok ama şiddetlisi kaşıntı oluyor ve kaşıdıktan daha sonra tomurcuk tomurcuk kabarıyor 😔
tugcesakzci Gul-A çatlamaya başlayacak o zaman bol bol nemlendirin çatlak bu haftalarda başlar genellikle
sedseda Gul-A catladiniz mi peki ben de 29 a girmek üzereyim 7 kilo aldım henüz çatlak ve kaşıntı yok
Gul-A Cerenbelis1 Gerçekler dayanılmaz oldu artık kaşıntılar bio oil diye bir yağ siparıs ettim gelmesini beklıyorum doktorum önerdi bir de madecassol diye bir krem var aile hekimim yazdı onu kullanıyorum