Defne_A bende beslenmeme çok dikkat ederim ilaç saatim kahvaltı saatim öğünlerim kuru yemiş meyve bol su vitaminlerim ve protein alımım düzenli ve dikkatli beslenirim bebeğime faydası olmayan şeyleri tüketmiyorum çay kahve gibi canımda istemiyor zaten bende senin aksine tatlıya tövbeliyim midemi bulandırıyor başından beri hiçbir tatlıyı yiyemem canım çekmez sadece bollll ekşiii boll tuzlu aş eriyorum 😂 ama şekerin fazlası nasıl zararsa tuzda öyle ekşi de öyle maalesef mesela tansiyonum ve kan şekerim çok düşük benim tuzlu ve ekşi yiyince daha da düşüyor bol su içerek kontrol altına alıyorum anca yapabildiğim bu