Hxxxx777 6 haftalık hamileyim bugun yemekten sonra gobek deligimin ici agriyor ve aciyor geceleride oluyor bazen ama suan cok yogun 6 hafta bu agri icin cok erken degil mi bildigim kadariyla ileriki haftalarda olusuyormus bu agri.
Hy48 Hxxxx777 üşütmüş olabilir misiniz? Birkaç gün önce benim de göbeğim acıyordu ve bebek hareket ettikçe çok daha fazla acıyordu. Doktoruma mesaj attığımda üşütmüşsün parol iç dedi. Ertesi gün sabah geçmişti ama gerçekten de üşütmüşüm boğaz acısı burun akıntısı başlamıştı ertesi gün. Belki siz de üşütmüş olabilirsiniz