tugbadurmaz34 zeryyyyy1 şekerin düşük çıkmış sadece benimde tam sınırda düşük yani çok mu aç kaldın tahlilden önce
tugcesakzci zeryyyyy1 ikili test sonucu bu değil, buradan anlaşılmaz doktora gideceksiniz grafik sadece doktor ekranına düşüyor ancak oradan anlaşılıyor
zeryyyyy1 tugbadurmaz34 yok hayır ama öncesinde midem bulandığı için düzgün beslenemiyordum belki o etkilemiş olabilir
tugbadurmaz34 zeryyyyy1 belki de benimde çıktı sonucum pazartesi kontrol sırası alıp göstereceğim bugün geçti artık