Sedefomur1 Geçmiş olsun, ben de 23. Haftadayım ve bel fıtığından dolayı bayağı zorlanıyorum. Özellikle uyanınca sağ ayağımın üzerine basarken çok canım yanıyor. Gebelikte buna yapabileceğimiz tek şey kontrollü kilo almak. Zayıf bile olsanız bel fıtığı olanlar için 1 kilo bile çok şey ifade ediyor. Bir de hamile yastığı kullanmaya başladığımdan beri az da olsa daha iyiyim. Hamile yastığı kullanmak istemezseniz bile mutlaka fıtık olan tarafınız üstte kalacak şekilde bacak arasına yastık koyup dizlerinizi hafif kendinize çekerek yan yatın. Umarım biraz faydası olur size de.