Maisina Maraşlı olanlara bı sorum, ksü tıp fakültesinde normal doğum yapan var mı ? Hemşireler ebeler nasıl ? Tavırları nasıl ? Normal doğumda ne kadar tutuyorlar? Normal doğumda özel odaya alıyorlar mı ? Deneyimleyen annelerin yorumunu bekliyorum
Tombultraceyveannesi Maisina yeni gördüm postunuzu ben orda yaptım çok memnun kaldım 6 doktor girdi asistan intörn hoca hepsi vardı. 5 ay önce yaptım çok memnun kaldım