30 aralıkta doğumum var bilkent şehir hastanesinde doğum yapıcağım orada doğum yapan varmı eşleri refakatçi olarak alıyorlarmı yada sancı odasında yanımızda bekleyebiliyorlarmı şuan 34 haftalık hamileyim çok merak ettim hastane hakkında çok bie fikrim yok