Blueberry0 merhaba ateşim var gibi yüzüm yanıyor ( ateşim var mı bilmiyrm ölçmediim)yanaklarım alnım tüm suratım ateş gibi. Uzanınca vs gözüm yaşarıyor damla akıyor. Üşütmedim de aslında hep evdeyim. Neden böyle başına gelen var mı?
Eurydice Blueberry0 merhaba kullandığınız ilaç var mı belki yan etki yapıyordur ya da alerjik bi durum mu acaba
Blueberry0 Eurydice hayır ilaçlara zaten bi süre ara verdim. Herhangi bişey yapmadım dün hatta duş aldım belki iyi gelir diye ama nafile…. atesölçer 37.5 dedi
Snsyda Blueberry0 soğuk suya bir bez ıslatıp yüzüne tut ve acile gitsen iyi olur canım riske atma hamilesin sonuçta
tugbadurmaz34 Blueberry0 canım bu değer yüksek bence gebelik için istersen bir acile git Allah korusun belki enfeksiyonun vardır benimde aynısı oluyordu ama benim ateşim 36 hep senin bence enfeksiyon var ateş yapar genelde serum verirler en azından
Snsyda Blueberry0 geçmiş olsun belli ki hastalanmışsınız yüzünüzden ateş şeklinde çıkmış. Doktora görünmeniz de fayda var 🌸