Minnosaannee SeherYILDIZI2746 pazartesiyi iple çekiyorum 3 çocukla huniyi takip kendimi deli diye ihbar etmeme az kaldı okullar açılsın artık 😬😬 öğretmen annelerin yüreklerinde öpüyorum 🤭
HilalYlmz SeherYILDIZI2746 bugün detaylımız vardı anam bizim kız bi inatçı çıktı 11.30dan 1e kadar 3 kere doktor yanına girip çıktık yüzünü dönsün diye döndüremedik ya ne tatlılar yedim ama olmadı yarım yakaladık 😄
SeherYILDIZI2746 Minnosaannee kocaya ver baksin😁doğumların nasıl gitti Sezeryan mı yoksa normal mi önerirsin
Asyabuse ms_annisko_ deriin bir nefes al hiçbir şeycik olmaz benim erken doğum riski var diye gelen giden çatı bakıyodu sürekli 😮💨
SeherYILDIZI2746 Prenses5656 sen bide onu bana sor geçmiyor zaman 36 dayız hem korkuyorum hem heyecanlıyım Allah’ın izniyle sağ salim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥹
Prenses5656 SeherYILDIZI2746 amin inşallah 🤲 bizde 30+5 olduk geçmiyor gibi aynen korku heyecan ne ararsanız Allah yardımcımiz olsun 🥺
Minnosaannee SeherYILDIZI2746 koca 2 gündür yok evde . Meydanı boş buldular ondan bu azgınlık. 3 de normal oldu . İlki zor iki ve 3 güzeldi . 3. Doğum nasil oldu anlamadım. Hızlı gelişti. Tabi ki normal öneririm ama hayırlısı sağlıklı olan hangisiyse o olur inşallah