anonimm1907 37+2 de 97 kiloyum doktorum nasıl normal doğurcaksın dedi kafayı fena halde oraya taktım kilolu olup normal doğuran var mı
hunilimom anonimm1907 çok da kısa degilsim evet kilo biraz etki ediyor malesef benim ilk doktorum da sürekli diyordu seni normal doğurtmam diye değiştirdim devlete geçtim 86 ile hamile kalmıştım 115 ile doğum yaptım çok da kolay oldu 5 saatte 4-6 dikiş ile
Sunrise anonimm1907 özeldeyse doktor ondan öyle diyordur kolayına gelen o. Bende 168 boy 103 kg yim şuan 36 haftadayım. Devlet takipliyim doktorum normal diyor başka bişey demiyor