Sedaaa11 ilk başta üniversite hastanesine gidiyordum doktorum biraz güvenimi kırdı şehir hastanesine geçiş yaptım bu hafta 41 dolunca gel dediler suni sancı ile artık bilmiyorum netice ne olur oğlumda 39 da gelmişti suyum geldi ama sancı yoktu asla suni sancı verdiler kesi de oldu hayırlısı artık