Melissssgrc Kızlar kısmetse oğlum olacak Nisa’n ayında. Oda yaptıracağım ama rengine karar veremiyorum evim gri ve ahşap ağırlıklı bebeğimin odasını da gri yapmayı planlıyorum ama beyaz odalar gördükçe de çok beğeniyorum sizler neler düşünüyorsunuz ?
Ysn Melissssgrc gri çok seviyorum ama bebek için o tonlar cok iyi değilmiş internette makaleler var bi bakın isterseniz
Bittersweet Melissssgrc duvarı griye boyadık, mobilyaları beyaz ve ahşap renginde. Perdeler ve uyku setimiz de turkuaz
omertosvedos Melissssgrc marjinal gri rengini araştır derim. Mavi perde hali tablo vs kullanınca mavimsi duran bir renk. İnsanın içini karartan grilerden çok farklı. Ben ona boyatacağım ☺️
KlncA Melissssgrc duvarı gri boyadık, mobilyaları beyaz detayları açık meşe, park yatağı krem rengi ☺️
Kardii Benim evim kum beji heryeri ama çok kir gösteriyor gerçekten inanılmaz derecede yani eşyalarımda kahve tonları ama bebeğim odasını gri yapmayı düşünüyoruz yada gri beyaz eşyasınıda kız bebeğine uygun alıcam ileri zamanda kızım olursa diye bende bebeğimin odasının rengine karar verdim diğer odaların rengine karar veremedim kir göstermeyen ne renk var aklıma dahi gelmiyor 🙄