AyselToprak1 Kızlarrr bir sorum olacak sizlere, devlet hastanesinde eşimiz yanımızda refakatçi olarak kalabiliyor mu???
Elifinannesi5454 AyselToprak1 erkek almıolar bıldgm kadaryla teklı odaysa blkı alabılırler ama gnllkle odalar 2lı faln oldkları ıcın almıolar
tugbadurmaz34 AyselToprak1 bunu bende şimdiden araştırıyorum tekli odalarda mümkün sanırım ama 2 kişilik odada aslaa sadece refakatçi saatinde geliyormuş
Semiramis AyselToprak1 Olmaz canım çoklu odada izin verilmiyor tekli odalarda olabilir ama 2 kişilik odada izin verilmez sonuçta sırf senin eşin var diye diğer doğum yapan kadın kendini rahatsız hissedicek oda olmaz benim 2. Hamileliğim ve ilkinde çoklu odaydı sadece refakatçi saatinde eşim gelebildi bazı hastanelerde ücretli oda oluyormuş onu ben sonra öğrendim belki o şekilde bişey yaparsın
AyselToprak1 Elifinannesi5454 yaaa 🥲 eşim yanımda refakatçi olsun çok istiyorum yani bir ücret karşılığında falan özel bir oda istesek o zaman kalabilirler mi acaba
AyselToprak1 Bebekkkk bizim burada ki hastanede belli bir ücret karşılığında özel odaya geçilebiliyor eğer bir sorun oluşmazsa özel odayı tercih ederim o halde
tugbadurmaz34 AyselToprak1 bu konu resmen beni para verip özele kadar götürür eşimde eşim kocamda kocam 😂😂😂🫶🏻 aslında tekli odalar var ama şans işi tamamen ya da tanıdık olursa güzel olur hem süsleme yaparsın hem daha rahat olursun istediğin kadar kişi gelir ikramlık verebilirsin elinde yanında olur diğer türlü sadece 1 kişi oluyor süsleme ikram vs sanmam yani yanında başka kadın başka bir cinsiyet ise bebeği belki istemez 🤷🏻♀️
AyselToprak1 Semiramis özel bir oda olması gerekecek o zaman bu hafta randevum var hastanede doktorumada mutlaka sorayım o zaman 🤍
Semiramis AyselToprak1 ben doğumdan sonra öğrendim tekli odada kalan birkaç kişiyi görünce sordum söylediler ücretli diye ve çokta sinirlenmiştim hatta çünkü haberim olsaydı bende oda tutardım diye annen kalıyor eşin kalıyor hem rahat bişey bende bakıcam doğuma yakın varsa bende öyle oda tutcam
Elifinannesi5454 AyselToprak1 yardmcı olabıldysem ne mutlu ama ınsan gercktn esını ıstıo yannda bnm dogmda yanmda olamamıstı cok uzulmstm gozum hp onu aramstı bır gun snra glmstı ozelde oldgu ıcn yanmda durmaru smdı 2.cı gebeliğim devlete gıdym artk yanmda olurmu olmaz mı blmyrm😊
AyselToprak1 tugbadurmaz34 ayyy evet bende öyleyim illede kocamda kocam 😂😂🙈🙈 en iyisi sorunsuz bir şekilde kabul ederlerse özel oda tutmak 🤭🤭😂
AyselToprak1 Elifinannesi5454 gerçektende öyle benimde ilk doğumumda eşimi çok görme fırsatım olmamıştı hem koronadan dolayı bir de sezaryen olunca iki gün kalmıştım hastanede daha da bi gözüm aramıştı inşallah bu sefer yanımda olur 🤍🤲🏻🤲🏻
tugbadurmaz34 AyselToprak1 kesinlikle tekli odalar çok güzel ve ücretsiz inşallah ikimizde denk geliriz 🥰🫶🏻🌸