Meral_Handan95 Yakın zamanda Gebze Yüzyıl da doğum yapan var mı? Memnun kaldınız mı? Doktor olarak kimi önerirsiniz?
Kubraurganalper Meral_Handan95 2 doğumu mu da yüzyıl da yaptm şuan 3.gebeligin Ceyhun Ateş doktorum mükemmel biri iyiki diyorum iki doğumum da sezeryan 1.de bayan bir doktordu birdaha asla gitmem kendisine 2. Ceyhun hocamdi oldukça sorunlu hamlelik yasamama rağmen hep pozitif yaklaştı suan yeniden kendisi ile devam
kevss6 ben de gebze yüzyıl hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum. kuzenimin doğumunu semavi kurt yapmıştı ve çok memnun kaldığını söyledi o yüzden ona güvenerek semavi kurtta doğum yapmayı düşünüyorum