İlk gebeliğimde cok hareketliydim yürüyüş squat her türlü doğuma yardımcı hareketi yapardım. 39+2 de kızım doğmuştu. Şimdi sürekli yattım 39+6 olduk hala bekliyorum çok sabırsızım. Benim gibi sürekli yatıp normal doğumu zamanında başlayan var mı? Hareketsiz olduğum için mi başlamıyo doğum.