Dmr4520 ben 3 yıldır tiroid hapı kullanıyorum. Değerim ağustos ayında sanırım 3,40 lardan eylülde 2,56 ya düşmüştü doktoruma gebelik düşündüğümü söyledim eskiden bu rakamın 4 olarak geçerli olduğunu şu an 2,5 altı dendiğini söyledi. Her yerde yazılan bu ama kanıtlanmış bilimsel bir araştırması olmadığını değerlerin normal olduğunu söyledi. Bu ay gebe kaldım 50 mg içerken anında 75e çıkardı ayda 1 kontrole geleceksin dedi