Senakocaa kuzum evet ve bunu gözüne soka soka yapıyor. En son TSH değerime baktı kan tahlili verdim , neyse 4,01 çıkmış. Nasıl çıkmış dedim sıkıntı yok dedi. 1 hafta sonra Sağlık ocağında da verdim 5,88 çıktı. Araştırdım TSH değeri gebelik düşünenlerde 2,5 altı olmalıymış, hemen dahiliyeye yönlendirilip ilaca başlamam gerekmiş. Dedim ki sizde de 4,01 çıkmış neden dahiliyeye yönlendirmediniz yani ilaca başlardım klomen tedavisini de aynı anda devam ettirirdik dedim, biz ona bakmıyoruz hem acelesi yok dedi bana. Nasıl yani o zaman neden tahlilini yapıyorsun tsh değerinin ? Tedaviyi uzattıkça uzatmak için tabi ki. Ya hamile kalsaydım bu süreçte bebek için o kadar zararlı ki bu tsh yüksekliği. Halk bile biliyor sen bir doktor olarak süs olsun diye mi yapıyorsun bunun tahlilini. Gerçekten çok sinirlendim dr.kıvılcıma bir daha gitmem