Cigdems canım evet zaten 1 yıl korunmadan bebek isteyip gebelik oluşmayan kişilere önce rahim filmi çekiliyor, rahimde herhangi bir şey var mı diye, rahimde bir şey varsa ve klomenle vs gebe kalırsan rahimde olan herhangi bir şey bebeğe de zarar verebilir sonuçta, o yüzden önce rahim filmi, eğer rahim filminden sonra adet olursan gel diyor, çünkü rahim filminden sonra gebe kalma olasılığı da çok yüksekmiş rahim duvarı uyarıldığı için spermin döllenmesi daha iyi oluyormuş, adet olursan gidiyorsun rahim filmin de temiz çıktıysa klomene başlatıyor