2kizannesi- yok canım isteğe bağlı yapmıyorlar sezeryanı. Benim bebek neredeyse 4kg du suyum geldi açılma olmadı öyle aldılar sezeryana. Ben hiç bakmamaya çalıştım doğum videolarına etkilenmemek için. Hastanede sadece çatal beni ürküttü o kadar. Her doğum farklı oluyor içini ferah tut. Hastaneye gidip 15 dk da doğum yapanda oluyor 😊🤭