Merhaba beb daha öncede yazmıştım 32.haftada Dr. Bebeğin başı aşağıda erken doğum riski var demişti her hafta kontrole gidiyorum nst de sancı yok bugün yine gittim başka bi doktor vardı bebeğin başı aşağıda ama sıkıntı yok dedi bide bebek geçen hafta 1950 kg demişti bu haftaki doktor 2buçuk dedi bu normal mi anlayamadım bir haftada imkansiz gibi