30.haftamdayim su ana kadar normal muayenede sorun yoktu ama bu hafta suyunun fazla olduğunu söyledi yeterli açıklama yapmadı ben sordugumda da terslergibo cevap verdi hiç hoş olmadı yani
Siz kendiniz deneyin kafanıza kim uygunsa ona devam edin şuan önder beyi deniycem bide bu hafta randevu aldım zaten stresli Bi süreç bide bu sorunlar çıkınca daha kötü oluyo