Byznruznn Hanımlar 21 haftalık gebeyim grip oldum .ateşim yok sorun olur mu bilgisi olan yanıtlasın lütfen .
Bbuusra Byznruznn Birkaç güne dinlenme, meyve ile geçerse bir şey olmaz ama uzun sürerse acile git. Bende evde bekledim geçecek diye ama kanda enfeksiyona çevirdi. Bebeğe geçmeden serum ve ilaçla atlattım çok şükür. Bende zaman zaman ateş yükselmesi olmaya başlamıştı.
Meliksah1453 Bende öyleyim canım benim ateşim yok ama öksürük ve burun akıntısı nasıl oldu onu da bilmiyorum. 2.5 yaş oğlum var ağzımın dibinden ayrılmıyor resmen inşallah ona buşatırmam bir de öksürünce kasıklarım ağrıyor 29 haftalık hamileyim bende .