NazliBlt Kızlar geçen gün muhabbeti olduğu için yazıyorum bugün teranoz ikinci doz aşımı oldum bir kaç saat oldu ağrı falan yok 🤗 bu arada aşının dozları konusunda da bilgi aldım 5 doza kadar çıkartılabiliyormuş yani eğer 5 doz yaparsak ikinci üçüncü gebeliğinde tekrar aşı yaptırmak zorunda kalmazsın ömür boyu korur seni dedi hemşire yaptırır mıyım bilmiyorum 🤷🏻♀️ bilgilendirme amaçlı yazdım 😊
Merve123a NazliBlt cnm 3 doz 5 yıl koruyor 5 doz vuruluraan 10 yıl koruyormuş ömür boyu diye bişey yok yani
Omerhatice NazliBlt yeni olduysan onda yoktoe canm genelde bazi kisilerde oluyor olmuyor kisiden kisiye degisiyor ama olsada 1 gun sonra basliyor hemen gun icinde başlamıyor 😊
NazliBlt Bugün öyle söyledi bana tekrar yaptırmana gerek kalmaz 5 doz yaparsak dedi teşekkür ederim düzelttiğin için