Merhaba 14 ekimde adet oldum . Son bir kaç aydır adet düzensizligim var benim hep pkom vardi çikolata kistim ama adetim hep düzenli olurdu bu düzensizliğin neden olduğunu anlamiyorum kist yapar diyor doktor ama yillardir vardi yapmadi, ağrım var ilk defa kuruyum adetim keçikti hamilelik belirtim yok bence her ay farklı şeyler yaşamaya başladım ama hamilelikte olmuyor