GizemBeidokhti Merhaba bugün ilk defa doktora gittim 7+1 dedi 1 cm olmuş fasulyem 😄 cinsiyet tahmini yapanlar bana da yardımcı olurlar mı acaba ❤️🫶🏽 https://hizliresim.com/szdjbgl
Anonim1_23 GizemBeidokhti fasulye gibi olunca erkek olur diyorlar benimkide fasulye gibiydi erkek 😁😁ne kadar doğru bilmiyorum tabi