Merhaba arkadaşlar kürtaj olmuştum Ali Kemal Belviranlı da çok memnundum ama benim doktorum ayrılmış oradan. hijyenik vesaire ama orada doğum yapanlar nasıl nerede yapılıyor normal doğum ve sezaryen doğumu anlatabilirler mi bir de şu iki sene içerisinde doğum yapan var mı? Özellikle Nurullah Şengül hoca çok öneriliyor özelden farksız diye önerdiğiniz başka doktorlar ya da Nurullah hocaya gidipte memnun olanlar var mı? Kendisini meram tıpta iken biliyordum gayet ilgili biriydi. Bana da zaten Nurullah hocayı orada çalışan bir yakınım önerdi diğer çalışan personellere bile ilgili vesaire hastaları da kendinden çok memnun diyerek bilgisi olan yardımcı olabilir mi?