Arkadaşlar merhaba bugün 37+0 olduk ve nst ye girdim ikinci nstm doktor herşey normal suyu kalp atışı ama hareketleri bebeğin azdı ikinci kere girdim ve ikinci nst için normal hareketlenmis dedi ilk nstye göre daha iyi dedi ama ben biraz panik yaptım böyle şeyler olabiliyor mu ve psikolojik mı bilmiyorum düne göre sanki bebek daha az hareket ediyor bu şekil bı durum yaşayan var mı paniklik bı durum var mı 😓😓