Bende sıcak memleketteyim. Martın başı ortası gibi doğum olacak. Kısa kollu ve uzun kollu olarak 0-3 ay zıbınlar aldım tulumların içine hava soğukluğuna göre giydiririm diye düşündüm. Üç tane de şapkalı alt üst takımlardan aldım. Henüz başka aldım. Yelek, şapkalı ikili takımlardan alınabilir ekstra kusuyor altına yapıyor derken kıyafet kullanımı artabilir ben de bu eksikleri biraz daha ileri zamanda alırım artık Ocak ayı gibi ☺️