Seymamurduk neredeyse aynı durumdayız benim de İkinci gebeliğim ilk hamileliğimde 2 santim açılmam vardı 36 haftada 38 haftaya kadar bekledim suyumun azalması ile suni sancıyla doğumu başlattı doktorum 5 saatte kızım kucağımdaydi Bu ikinci gebeliğimde 1.5cm kadar açılmam var iki gündür aşırı bel ağrısı kasık ağrısı çekiyorum ama doğum ne zaman olur bilmiyorum bebek aşağıya basınç yapmaya başlamış dedi Doktorum Kendini kötü hissettiğin zaman gel diyor. basınç artarsa bende anlamiyrmki dedm anlarsin diyor cok korkuyrm hergun dogurucam sanıyorum 😔