Kızlar merhaba dün gece hiç olmamistim böyle aniden panik atak geldi normalde hiç olmamıştı 8.aya girdim .Çalışan biriyim aslında evde olan biri de değilim lakin grip de beni çok etkiledi zaten nefes alamıyordum şimdi iyice almaz oldum .Gece bebeğim de etkilenmiştir illaki uyuyama,çok sık tuvalete kalkmak gibi şeyler oldu .inşallah bebeğimde kötü şeyler birikim olmamistir .Sizde de bu durumu yaşayan var mı ? Yakın zamanda bir doktorla da paylaşmak için numara aldim gidicem doğum öncesi iyi gelir diye düşünüyorum.Sizler de durum nasıl?