Pembemavi Selamın aleyküm kızlar 37 haftalık hamileyim dün nst ye girdim sorun yoktu ama akşamdan beri karnımda sanki taş var o kadar sertleşti ki anlatamam ağrım sızım yok ama endişeliyim normal mi başına gelen varmı🥹
NewMomm1 Pembemavi Acabaa bir ihtimal olabilir mi😂 37 haftalık diyorsun bir de😂 benimde öyle sert normal
Pembemavi NewMomm1 aşk olsun😀 bir günde böyle oldu diye endileşendim yoksa haftamın farkındayım 🤷♀️😀
NewMomm1 Pembemavi endişelenme nstde çıkardı bir şey olsa😂 doğurcak hala karnım sert diyor çocuğun kıçı başıdır onlar 😂
atlasveannesi_ Bende 34 haftalığım bazen ayağı mı anlayamıyorum sağ tarafı taş gıbı sol taraf yumuşacık hahahaha doğum kanalına girmiş