Papatyaaammm00 Kızlar tansiyonum 11/6 normal dendi. Öğleden beri şakak ağrım var. Var mı bu haftalarda yaşayan? Nasıl geçer önerileriniz nedir?
01180322 Papatyaaammm00 32+1 bnmde . Kasık ağrısı vajinaya baskı yanma hissediyorum🥹can yakıcı resmen
Papatyaaammm00 Melodimm Üşütmüş olabilirim. Doktorada söyledim tansiyon normalse sadece baş ağrısı sorun olmaz olabilir dedi.
Papatyaaammm00 01180322 Ara ara kaşık ağrısı bende de oluyor geçen hafta da vajina da bi değişik batmamı desem yanmamı desem o tarz bişey vardı. Rahim büyüdüğü için olsa gerek ☺️🌹
Sakakusu 01180322 O Ağrı bende başından beri var maalesef. Aynı pozisyonda sürekli oturmak ve azda olsa yürümek bile arttırıyor🤦🏻♀️
Tugceliko-19 Papatyaaammm00 ya şey koca karıların rivayetine göre erkek bebek annede çok baş ağrısı yaparmış ben de inanılmaz çektim o ağrıları bu hamileliğimde 37. Haftamdayım şükür geçti
01180322 Sakakusu malesef bndede bazen ayaktayken iki büklüm bile oluyorum. Sağlıkla gelsinler insala,🤲
Sakakusu Papatyaaammm00 Bendede bi kaç kere oldu gözümü açamıyordum sanırım tansiyonum yükseliyordu. Ölçemediğim için emin olamadım.
Papatyaaammm00 Tugceliko-19 Yaa öyle mi diyorsunuz. Öyleyse normal başka bişwy olmasında Rabbim bağışlasın.🤲🏻☺️❤️