Kızlar acil yardımınız lazım.
Şu an 37+0 haftalık hamileyim. Dün alttan muayene oldum. 1 cm açıklık vardı. Rahimde yumuşama da var dedi. Muayene olurken biraz bi kanamam oldu. Bu biraz olur dedi. Bugün lavaboya girdiğimde peçetede sümüksü kahverengi bir lekelenme gördüm. Gün içinde yavaş yavaş devam etti. Karnımda kasılmalar var ama sancım yok. Bu doğum başlangıcı olabilir mi? İlk hamileliğim ve çok korkuyorum. Lütfen yardım edin 🥹❤️